Ši knyga yra viena iš tų, kurią mačiau vis paminimą diskusijose apie verslo kūrimą (bent jau „Hacker News“). Pilname pavadinime dar paminėtas smulkusis verslas, tai nusprendžiau ir perskaityti.
Pagrindinė knygos idėja (taip kaip aš ją supratau) būtų įsivaizduoti, kad kuriate ne mažą kompaniją, o didelę korporaciją arba dar geriau frančizę. Autorius siūlo galvoti ir dirbti ne tik su technologine dalimi, bet taip pat ir su darbo bei kompanijos organizavimu. Tarkime konkretus pasiūlymas iš knygos būtų identifikuoti C lygio roles reikalingas kompanijai ir identifikuoti jų atsakomybes, net jeigu visas tas roles dirba vienas žmogus.
Pirmoje knygos dalyje gan dažnai naudojamas stilius: parodoma bloga situacija ir tada paaiškinama kaip viso to išvengti. Antra dalis idėjų check-list’as kaip sukonstruoti savo kompaniją. Ir iš esmės, turbūt čia viskas OK, jei kuriate naują MacDonald’ą arba naują Oracle’ą, bet (bent jau man) kai kuriose vietose knyga pasirodė jau senstelėjusi. Vėlgi niekas neverčia apsiriboti idėjomis tik iš šios knygos.
Apibendrinus, radau sau, ko pasisemti iš šios knygos, tai esu patenkintas, kad ji pateko į mano rankas.